Shop Mobile More Submit  Join Login
Fish Punch dAID by Kimba616 Fish Punch dAID by Kimba616
After the Avatar fan panel at AX. :] My friend =AnimantX won 2nd place in the costume contest and got some TLA posters. We amused ourselves by getting pictures of us fish punching the posters.

For those of you unaware of what fish punching is, let me explain.. in the original script of TLA, Zhao punched the moon spirit to death. No joke. It was the most hilarious/ridiculous thing in the universe for a while. xD Unfortunately, they took that from the movie, removing one of the few parts that held humor in the film.

Suki: :iconkimba616:
Photo :icondramaelfie: :]
Add a Comment:
 
:iconxechon:
xechon Featured By Owner Jun 1, 2012  Hobbyist Digital Artist
I had this as my desktop background for awhile, you could tell which of my clients were ATLA fans by weather they went "huh?" or just started laughing :)
Reply
:iconsuperstarsix:
Superstarsix Featured By Owner Feb 22, 2012
Apparently it was filmed and used in a test print anyway. Don't you remember that first wave of bad reviews on AICN?
I don't think it was intended to be funny though.
Reply
:iconkimba616:
Kimba616 Featured By Owner Feb 22, 2012
Oh, I know it wasn't intended to be funny. It was just so dumb that it was!
Reply
:iconwhitelucarioaura:
whitelucarioaura Featured By Owner Dec 8, 2011  Student General Artist
I agree. The last air bender movie was horrible! Well some parts were ok but the movie will never beat the show. Awsome cosplay!
Reply
:iconxxilive4seddiexx:
XxiLive4SeddieXx Featured By Owner Feb 13, 2011  Hobbyist Writer
I haven't seen The Last Airbender yet. But my friend told me it was horrible. But, anyway, nice pic.
Reply
:iconardrous1:
Ardrous1 Featured By Owner Feb 3, 2011
MKS took EVERYTHING that held humor out of the film. OPERA-worthy fail.
Reply
:iconoddduckquacking:
OddDuckQuacking Featured By Owner Feb 1, 2011  Hobbyist General Artist
You make a great Suki! <3

Yeah, I'm pretty much dead set on never seeing that movie. >:\
Reply
:iconkimba616:
Kimba616 Featured By Owner Feb 1, 2011
Good choice! Save your money, and you sanity!
Reply
:iconoddduckquacking:
OddDuckQuacking Featured By Owner Feb 1, 2011  Hobbyist General Artist
It's a win/win! lol
Reply
:iconfalling-pixie-00:
Falling-Pixie-00 Featured By Owner Oct 8, 2010  Student Photographer
FIIIIIIIIIIISHHHHHHHH PUUUUUUUUUNCH!!!!!!!! KYAHHHHHHH!
descusting & dreadful movie btw... -.- haha
Reply
:iconskeleton-horse:
Skeleton-Horse Featured By Owner Aug 17, 2010  Hobbyist General Artist
Fish puuuunch! :eager:

Great costume and photo.
Reply
:iconthe-great-pantheism:
The-Great-Pantheism Featured By Owner Jul 22, 2010
The following petition represents us wanting M. Night to give us his ORIGINAL 2009 version of the movie, filmed by Shyamalan before Summer-2009...NOT the awful version that we now have in theaters, which was filmed after the February-2010 reviews.
[link]
Sign now.
Reply
:iconkimba616:
Kimba616 Featured By Owner Jul 22, 2010
People didn't like the movie because the writing was bad, the directing was bad, the casting was bad, the acting was bad, and the effects were bad. The length was hardly the main issue. If any more of this movie were released to the public I think the universe would implode upon itself in an act of suicide.
Reply
:iconalternatecoppa:
alternatecoppa Featured By Owner Jul 22, 2010
Wait a sec... Fish? The Last Airbender? The connection? They both STINK! By Jove, I've figured it out!
Reply
:iconnanahara7:
nanahara7 Featured By Owner Jul 20, 2010
lol awsome XD
Reply
:iconmaxbyer:
maxbyer Featured By Owner Jul 18, 2010
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO
*gasp*

Oh wait *sees poster*
carry on then!
Reply
:iconsaphyredaze:
SaphyreDaze Featured By Owner Jul 18, 2010  Hobbyist Digital Artist
Lol it deserves that lol. xD

kinda unrelated to you punching the poster. Is your suki wig a lace front wig?
Reply
:iconkimba616:
Kimba616 Featured By Owner Jul 18, 2010
Yes it is. :]
Reply
:iconsaphyredaze:
SaphyreDaze Featured By Owner Jul 18, 2010  Hobbyist Digital Artist
I thought so xDD That's awesome. How do you attach a wig like that?
Reply
:iconkimba616:
Kimba616 Featured By Owner Jul 18, 2010
I just stubbed the wig and pulled the hair on the lace back into the pony tail. The bun was made separately and attached to the stub. :]
Reply
:icontohs:
tOHS Featured By Owner Jul 18, 2010
you were on the 'Avatar Spirits' mini-doc from the re-issued season one dvd, as Suki i mean
Reply
:iconkimba616:
Kimba616 Featured By Owner Jul 18, 2010
Yep. :] Makes my inner nerd very happy.
Reply
:iconrageth:
RageTH Featured By Owner Jul 22, 2010  Hobbyist General Artist
Waitwaitwait, You're seriously on there? If I could find that, I'd send you 15% percent of what I paid for it in royalties...
Reply
:iconsimbahearted:
SimbaHearted Featured By Owner Jul 16, 2010  Student Traditional Artist
LOL I wish they had kept that in the movie so badly. Then maybe I wouldn't have wanted to cry the entire time. After seeing TLA, my friend and I rushed home and watched the first four eps, The Serpent's Pass (I needed Suki, dammit.) and Sozin's Comet in an effort to balance out the failure with awesome. We still have rants about how horrible it was every few days.
Reply
:iconkimba616:
Kimba616 Featured By Owner Jul 16, 2010
Haha I was just ranting about it today. xD I feel bad for my friends that I see most often, because this movie has been the basis of our conversations for about a week now. Well, if you can count one person talking as a conversation.. lol
Reply
:iconsimbahearted:
SimbaHearted Featured By Owner Jul 16, 2010  Student Traditional Artist
Lol Same here! I've been posting on my friend's wall on facebook and texting her about it when we aren't together and when we are, we both ramble about it enough to annoy our other friends. Hehe When I was watching it in theaters (why did I give them my money?), I was sitting next to a friend who is not as into Avatar as my above friend and I are and she probably wanted to hit me because I was ranting during the whole movie; "WTF were they thinking taking out the Kyoshi Warriors?" "Have they even said Momo's name yet?" "Earthbenders being detained on EARTH?! UM, WHAT?". Hehe It's pretty bad. If you ever need a ranting buddy, I'm your girl. ;)
Reply
:iconsuperdoglac:
superdoglac Featured By Owner Jul 15, 2010
....LOL.
Reply
:iconsuperstarsix:
Superstarsix Featured By Owner Jul 15, 2010
Actually, I think it was in the original cut of the film. The one shown to those guys whose reviews made it to AICN.
If it were kept in though, it probably would have been another moment of unintentional hilarity.
Reply
:iconzeldalilly:
zeldalilly Featured By Owner Jul 14, 2010  Hobbyist Photographer
<3
Reply
:iconsockaichan:
sockaichan Featured By Owner Jul 14, 2010
WIN!
Reply
:iconkaiyamagata:
KaiYamagata Featured By Owner Jul 14, 2010
XD
FISH PUNCH TO THE BUTT!! *punch*
Reply
:iconkimba616:
Kimba616 Featured By Owner Jul 14, 2010
:XD:
Reply
:iconapocali:
Apocali Featured By Owner Jul 14, 2010
lol. You won those? I had like 10 of the Zuko and Aang ones from Anaheim Comic Con.
I'll bring my last two on Saturday. We can grafitti the shit out of them. And burn. Burn them with fire.
Reply
:iconkimba616:
Kimba616 Featured By Owner Jul 14, 2010
They were part of the prize. Idk what the whole bundle was but there was a looot!

YES. We shall burn then with fire! :D
Reply
:iconamiraelizabeth:
AmiraElizabeth Featured By Owner Jul 14, 2010
Ha ha ha! Fish-punching. :D
Reply
:iconspootay:
Spootay Featured By Owner Jul 14, 2010  Hobbyist
LOL you're punching him in the butt.
Reply
:iconamiraelizabeth:
AmiraElizabeth Featured By Owner Jul 14, 2010
That Zuko is creepy though. He might like it.
Reply
:iconspootay:
Spootay Featured By Owner Jul 15, 2010  Hobbyist
Yes. Especially if an Aang (wait, I'm sorry, ONG) cosplayer punched him in the butt. XD
Reply
:iconkimba616:
Kimba616 Featured By Owner Jul 14, 2010
HAHA Nice catch, dude! xD
Reply
:iconshotzgoboom:
ShotzgoBoom Featured By Owner Jul 14, 2010  Student Filmographer
I keep seeing this "fishpunch" reoccuring joke....but I don't get it?
Reply
:iconkimba616:
Kimba616 Featured By Owner Jul 14, 2010
lol! It's briefly explained in my artist comment, but I'll go more in depth when I see you. xD
Reply
:iconshotzgoboom:
ShotzgoBoom Featured By Owner Jul 14, 2010  Student Filmographer
I read the first part of your artist comment, and somehow did not see the second which explained it. xD

how'd you get your hands on the original copy of the script anyway?
Reply
:iconkimba616:
Kimba616 Featured By Owner Jul 14, 2010
I didn't. I knew someone who saw the original screening, which had the fishpunching in it. lol
Reply
:iconjuria316:
Juria316 Featured By Owner Jul 14, 2010
Eh, I could see the whole thing of firebenders not making their own fire making sense. Heck, it didn't make any sense that they could in the show. Still, funny, and I wanna see the movie.
Reply
:iconkimba616:
Kimba616 Featured By Owner Jul 14, 2010
It actually made a lot of sense. It was explained in The Deserter and in The Firebending Masters that the fire bender's source is the sun. Which huge and fire and there... all the time. It's the main reason the FN got so far in the war; they had a huge advantage. Take that away and all it would take to defeat them is a bit of rain. :P
Reply
:iconjuria316:
Juria316 Featured By Owner Jul 14, 2010
Actually, I thought it explained that the source was dragons. :shrug: Oh well. Like I said, still wanna see it. Of course, I view the whole things as an AU.
Reply
:iconkimba616:
Kimba616 Featured By Owner Jul 14, 2010
Nah, it's the sun. :] Dragons were the first fire benders. Like badgermoles were the first earthbenders, and bisons --> airbenders, etc. But yeah, the only way to make your own judgment is to see the movie. Personally, I wouldn't pay for it, but that's just me. lol!
Reply
:iconjuria316:
Juria316 Featured By Owner Jul 14, 2010
I've heard they're already in talks to make a sequel regardless of the outcome of the first one. *Holds up a 50,000 year old book covered in Earth Kingdom writing* Remember, through the power of Tophus Christ, all things are possible! :XD:

Worst case for me, I see the movie, then I get my friends and a bottle of booze and we make a drinking game out of it. :)
Reply
:iconlurkingmoron:
lurkingmoron Featured By Owner Aug 2, 2010
>implying the movie didn't ditch the Chinese calligraphy of the series for wingbings and the Atari logo
Reply
:iconcapt-ba:
Capt-BA Featured By Owner Jul 14, 2010
I was DEVASTATED when they didn't include the Fishpunch! At least it will live on in the hearts and minds of the fans! :XD:
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
July 14, 2010
Image Size
569 KB
Resolution
720×540
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
3,941 (1 today)
Favourites
53 (who?)
Comments
60
×